Company Name

Wywietlono wypowiedzi wyszukane dla sw: bus Żywiec





Temat: Bus Żywiec - Korbielów?
Witam,

    Czy zna może ktoś rozkład jazdy busów z Żywca do Korbielowa? Chodzi mi
dokładnie o sobote rano, potrzebuje się dostać pod ośrodek narciarski
Pilsko. PKS z Krakowa do Żywca przyjeżdża o 8.50.
    Jeśli nie ma busów to nie wiecie czy PKS z Żywca podjeżdża pod ten
ośrodek???

    Prosze o info na prv. Z góry dziękuje.

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Lubelskie busy - rewelka


Ja nie mowie, ze busy sa jakies super i trzeba na nich opierac komunikacje -
ale dzieki nim co nieco "ruszylo", konkurencja umozliwila polepszenie oferty
rowniez innych przewoznikow (za wyj. PKP)


  Tak samo ja kolego Michale nie mowie (Precz z wszystkimi busami!!!) Tylko
niech nie wpychaja sie tam gdzie nie trzeba!!! Jeszcze raz wspomne Bielsko
Zywiec bo tylko o tej trasie jestem wstanie powiedziec na 100% ze przez busy sie
tylko pogorszylo. W innych przypadkach nie jestem wstanie stwierdzic czy sa one
potrzebne czy nie. Inny przyklad z moich okolic to Autobusy PKs Bielsko Katowice
ktore jezdza chyba tylko dla zasady . Bo jezdza puste 5 -6 osob na pokladzie
Autosana CEZAR to chyba troche nie tak !!! Ale samorzadowcy twierdza ze autobusy
na tej sa potrzebne.
A naprzyklad na Autobus Zywiec Istebna Wojewoda slaski nie wydal zbody bo
dubluje Linie kolejowa do ktorej doplaca wojewodztwo  . Gdze sens a gdzie logika
ni i jeszcze znajomosc infrastruktury wsrod pracownikow UW Slaskiego .

Radek    

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Lubelskie busy - rewelka
Użytkownik radek@poczta.onet.pl napisał:


  Tak samo ja kolego Michale nie mowie (Precz z wszystkimi busami!!!) Tylko
niech nie wpychaja sie tam gdzie nie trzeba!!!


a może Tobie nie trzeba, a trzeba pasażerom?


? Jeszcze raz wspomne Bielsko
Zywiec bo tylko o tej trasie jestem wstanie powiedziec na 100% ze przez busy sie
tylko pogorszylo.


co się pogorszyło?


W innych przypadkach nie jestem wstanie stwierdzic czy sa one
potrzebne czy nie. Inny przyklad z moich okolic to Autobusy PKs Bielsko Katowice
ktore jezdza chyba tylko dla zasady . Bo jezdza puste 5 -6 osob na pokladzie
Autosana CEZAR to chyba troche nie tak !!! Ale samorzadowcy twierdza ze autobusy
na tej sa potrzebne.


widocznie się opłaca skoro PKS jeździ


A naprzyklad na Autobus Zywiec Istebna Wojewoda slaski nie wydal zbody bo
dubluje Linie kolejowa do ktorej doplaca wojewodztwo  .


a jednocześnie jeżdżą autobusy Katowice - Gliwice itp. :-)

ale tam u Was dziwni decydenci

pozdrawiam aron

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Lubelskie busy - rewelka
<radek@poczta.onet.plwrote

Inny przyklad z moich okolic to Autobusy PKs Bielsko Katowice


ktore jezdza chyba tylko dla zasady . Bo jezdza puste 5 -6 osob na
pokladzie
Autosana CEZAR to chyba troche nie tak !!! Ale samorzadowcy twierdza ze
autobusy
na tej sa potrzebne.
A naprzyklad na Autobus Zywiec Istebna Wojewoda slaski nie wydal zbody bo
dubluje Linie kolejowa do ktorej doplaca wojewodztwo  . Gdze sens a gdzie
logika
ni i jeszcze znajomosc infrastruktury wsrod pracownikow UW Slaskiego .


Czas zmienic samorzadowcow, moze to zrobic przeciez kazdy, wystarczy pojsc
na wybory. Polecam glosowac np. na UPR, wtedy ww. problemy znikna :-)

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Ulice na południu woj. zamieniły się w rzeki
Ulice na południu woj. zamieniły się w rzeki
Wczoraj ok 19tej ulica Karpacka zamieniła się w rwący potok - wybiło
studzienki, korki na drogach...straż miała pełne ręce roboty, szkoda
że Policja nie kierowała ruchem w punktach zapalnych, tylko kazała
zgasić światła na skrzyżowaniach.
Dzisiaj rano autobus żywiec Katowice odwołany, pociągi w kierunku
Żywca i Katowic albo odwołane albo maksymalnie opóznione. Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu

.

 

 

 

 

 

 

Copyright Moda i Uroda..;]All Rights Reserved
 

 

Design by: DesignersPlayground